پیامک های بسیار جدید در مورد رایتل
دیگر موارد
پیامک های بسیار جدید در مورد رایتل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
جمعه 26 تير 1394
عمس پست

داره بارون میاد خوب که نگاه کردم. . . . هوا که ابری نبود… اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن…… آخه یکی ازشون کم شده مهربون ترین تولدت مبارک اصفهونيا رو از چهار تا چيز ميشه شناخت : - همشون زيرشلواري آبي راه راه دارن - هر قلوپ نوشابه كه ميخورن به شيشه نگاه ميكنن ببينن تا كجاش رفته - جلوي در واميستن و به جاي اينكه بگن بفرمايين تو، ميگن حالا چرا نميان تو؟ - بستني ليواني كه ميخورن حتما درش رو ميليسن صرف فعل نشستن به گویش لری: مو بَنیشوم، تونَم بَنیشی، اونوم بَنیشَ، ما که بَنیشیم، شومام که بَنیشید، دیه جا نی اونا بنیشَن

اس ام اس رایتلی باحال

امروز به خودم گفتم یک سیمکارت رایتل بخرم بعد یهوو همراه اول گفت تو مگه خودت سیمکارت نداری هان؟ اینا همش بخاطر تبلیغات مستهجن رایتله که شما جوونا رو به انحراف کشوندن خدا از سر تقصیراتشون نگذره هیچی دیگه الآن توبه کردم که دیگه هیچوقت از این فکرا نکنم شارژ رایتل رفتم سوپری میگم حاجی یه شارژ رایتل لطف کن... یارو وایساده فکر میکنه خودشم زل زده تو چشام میگه اها وایتکس اوناها اونبالاس دستتو بلند کن بردار:-[

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

تعریف دانشجو: موجودى نحیف، عصبى، بى پول و شبیه به انسان، كه از تخم مرغ، گوجه و نیكوتین تغذیه می كند و دشمنى عجیبى با كتاب دارد

رایتل و ایتور

رفتم رایتل بگیرم گفتند:انگیزه ات از خرید رایتل چیه؟ گفتم:انگیزه ای ندارم.فقط یه مزاحم تلفنی دارم. گفتند: خوب میتونستی یه سیم کارت ایرانسل دیگه بگیری. گفتم: اگه هر روز هم خطم رو عوض کنم بازم شمارمو داره. گفتند: مگه کیه این مزاحم تلفنی؟ ادامه در کامنت خرید شارژ رایتل یک بازرس دولتی به هنگام بازدید از یک بیمارستان روانی ، از یک روان پزشک پرسید: شما چطور می فهمید که یک بیمار روانی به بستری شدن نیاز دارد یا نه ؟ روان پزشک گفت : ما وان حمام را پر از آب می کنیم و یک قاشق چایخوری ، یک فنجان و یک سطل جلوی بیمار می گذاریم و از او می خواهیم که وان را خالی کند. بازرس گفت : آهان! فهمیدم ، آدم... عاقل باید سطل را بردارد چون بزرگ تر است... روان پزشک گفت : نه ! آدم عاقل درپوش زیر وان را برمی دارد. شما هم مثل اینکه باید بستری شوید می خواهید تخت تان کنار پنجره باشد؟ عشق مثل بادی است که در دل می پیچد.اگر نگهش داری خود آزرده می شویو اگر رهایش کنی دیگران قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم تولدت مبارک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.